מה חשוב לדעת על השכרת משרדים ברעננה

רעננה היא עיר מתפתחת וככל שעובר הזמן היא נהפכת לאחת מהערים המבוקשות בישראל. מעבר להתרחבות באוכלוסייה המקומית, יש גם התרחבות מבחינת מתחמי המסחר והתעשייה המקומית.
חלק מאותה התרחבות נוגעת גם לאפשרויות של השכרת משרדים ברעננה. הם נהפכו לנכסי השכרה מאוד מבוקשים בעיר.

משרדים להשכרה ברעננה – שכירות לעומת קנייה של משרד

קנייה של משרד זו התחייבות והשקעה לטווח רחוק. זו השקעה שמתאימה לחברות מבוססות, שלהן יש ביטחון כלכלי לזמן ארוך ויכולות להשקיע בקניית משרד משלהן. אלו לרוב חברות אשר מובילות בתחום בו הן עובדות, ושמעוניינות בנכס שיכול להועיל להן בטווח הרחוק.

אבל רוב החברות הן לא כאלו ולכן הן מעדיפות לשכור משרדים. חברות אלו הן לרוב חברות שהעתיד הכלכלי הרחוק שלהן פחות מבוסס מחברות גדולות אחרות, ולכן הן לא רוצות להשקיע יותר מידי במקום בו הן משתמשות כמשרד החברה. השכרה היא פתרון זול מאוד מאשר קנייה של משרד, והיא גם לטווח קצר יותר.

אך מה קורה כאשר חברה מתרחבת בצורה מהירה וצריכה מקום זמין וגמישות מצד השוכרים?
רוב החברות נמצאות במצב בו הן צריכות באופן פתאומי להגדיל או לצמצם את מספר העובדים, לאור שינויים בשוק בו הן מתמחות.
שינויים אלו מובילים לצרכים שונים ובעקבות כך למשרדים שונים. מכיוון שטווח השכרה של משרדים היא לרוב לטווח קצר יותר מקנייה של משרד, היכולת לבצע שינויים בחלל העבודה הוא מהיר יותר בעקבות תזרים כספי שלא נוצל לקנייה.

מעבר לשינוי המהיר, כאשר שוכרים משרד משלמים הרבה פחות בטווח הקרוב מאשר על רכישה. למרות שמשלמים דמי שכירות לפי חודש, בסך הכל ההוצאה הכללית על המשרד היא הרבה יותר נמוכה מקנייתו.

בנוסף לכך, כאשר שוכרים משרדים אפשר להחליף מיקום בקלות כאשר רוצים. אם לחברה מסוימת יש משרד או אפילו משרדים בתל-אביב, ויום אחד מקום עבודה זה כבר לא מתאים לצרכי החברה, היא יכולה בקלות לעבור לאחד המשרדים להשכרה ברעננה. מצב זה יכול להיות גם הפוך, החברה התחילה ברעננה ורוצה לעבור לתל-אביב.

השכרת משרדים באזור מפותח ברעננה

דברים שכדאי לחשוב עליהם כשמחפשים משרדים להשכרה ברעננה

  • חשיבה על הצרכים שלכם – יש גיוון רב במשרדים להשכרה ברעננה. יש כאלו שמוכנים לגמרי ויש כאלו שתצטרכו להוסיף דברים משלכם, יש כאלו שמציעים קומה שלמה, או רק משרד אישי רחב. וחלק מציעים רק אזור קטן לעבודה לצד אנשים שונים, ועוד המון אפשרויות. עליכם לראות מהם מאפייני המשרד שיכולים להתאים לכם בזמן העבודה ולתקציב שלכם המאפשר לשכור משרד ברעננה.
  • האם אתם עובדים לבד או כחלק מקבוצה? האם אתם מתכננים להתרחב? אולי כדאי לשקול לשכור קומה או לפחות חלל עבודה רחב במקום לחלוק חלל עם אנשים אחרים, זאת במידה ואתם קבוצה גדולה או שאתם עומדים להרחיב את העסק שלכם. האם אתם מגיעים ברכב או בתחבורה ציבורית? כדאי לברר על קירבה של תחנות תחבורה ציבורית וכבישים ראשיים למתחם בו נמצא המשרד בו אתם מעוניינים בין כל המשרדים להשכרה ברעננה.
  • מציאת זמן לחיפוש-כמו עם כל נכס נדל"ן כאשר מחפשים משרדים להשכרה ברעננה, כדאי לפנות זמן לחיפוש. זאת כדי שתוכלו באמת למצוא משרד המתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

למה כדאי להשכיר משרד ולא לקנות משרד?

  • רוב החברות תמיד נמצאות במצב בו הן צריכות באופן פתאומי להגדיל או לצמצם את מספר העובדים, לאור שינויים בשוק בו הן מתמחות. שינויים אלו מובילים לצרכים שונים ובעקבות כך למשרדים שונים.
    מכיוון שהשכרה של משרדים היא לרוב לטווח קצר יותר מקנייה של משרד, היכולת לבצע שינויים בחלל העבודה הוא מהיר יותר.
  • כאשר משכירים משרד משלמים הרבה פחות מאשר על קנייה שלו. 
  • כאשר שוכרים משרדים אפשר להחליף מיקום בקלות כאשר רוצים.

השכרת משרד משתלם יותר מאשר קניית משרד

על מה כדאי לחשוב כשמחפשים משרד להשכרה?

  • חשיבה על הצרכים שלכם – יש גיוון רב במשרדים להשכרה ברעננה. יש כאלו שמוכנים לגמרי ויש כאלו שתצטרכו להוסיף דברים משלכם, יש כאלו שמציעים קומה שלמה, או רק משרד אישי רחב. וחלק מציעים רק אזור קטן לעבודה לצד אנשים שונים, ועוד המון אפשרויות. עליכם לראות מהם מאפייני המשרד שיכולים להתאים לכם בזמן העבודה ולתקציב שלכם המאפשר לשכור משרד ברעננה
  • מציאת זמן לחיפוש – כמו עם כל נכס נדל"ן כאשר מחפשים משרדים להשכרה ברעננה, כדאי לפנות זמן לחיפוש. זאת כדי שתוכלו באמת למצוא משרד המתאים לצרכים ולתקציב שלכם.

אם אתם רוצים לדעת יותר על השכרת משרדים ברעננה ואולי לקבל הצצה לסוגי משרדים החמים שלנו להשכרה כנסו לקישור הבא

שתפו אותנו
שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השאירו פרטים ונחזור אליכם בקרוב

כתבות אחרונות

סמל הדר של אינפינטי
לוגו הדר של אינפינטי
מחפשים משרד להשכרה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.

אבטחה ופרטיות מובטחת